Julgran

Julgran

söndag 28 september 2014

Upptagen helg


Hej på er!

Nu har det stått tomt här i helgen. Jag har inte varit hemma och har därför inte kunnat blogga för er, tyvärr. Jag har faktiskt inte så mycket att berätta om egentligen, jag har ätit pepparkakor kan jag ju berätta iallafall och OJ. Det var mycket godare än jag föreställt mig, det kändes helt underbart att sätta tänderna i dom!!

Och hörrni. Vi har precis passerat sista helgen i september, och nu är det bara 2 dagar kvar av september. På onsdag är det minsann oktober! Så mina planer inför veckan kommer bli, inge julbloggsläsande från och med onsdag. Då blir det verkligen mysigt att läsa och se hur alla reagerar på otkober när det är fredag sen. Då ska jag bara njuta. Eventuellt ska det regna i helgen och då ska mamma baka bullar och göra varm choklad. Mm..låter så gott. Har en känsla av att fredagskänslan kommer vara riktigt stor den här veckan. Det var några veckor sen nu! Det är snart bara EN månad kvar till november. Och november är faktiskt en julmånad. :-).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar