Julgran

Julgran

fredag 12 september 2014

Första advent nedräkning

Hejsan på er!

Hur skönt med fredag nudå!? Lite tråkigt att det inte är så långt kvar och den härligaste veckodagen av dom alla. Ja, jag gillar fredag mer än lördag hehe..

Jag har iallafall satt in en nedräkning på bloggen som ni finner till höger under min profil. Det är en nedräkning till första advent. Att räkna ner till julafton kommer ju ta sådan tid! Vi kör på de närmsta tycker jag ;-)
Två och en halv månad ungefär... kan ni förstå det!! Det är ju hur nära som helst. Och första advent, då har man väl kanske börjat småpyntat/pyntat redan veckan innan beroende på hur man känner själv. Jag tycker det är så himla himla mysigt. Jag vill verkligen att det ska bli jul NU.
Jag är ju i den åldern dom flesta är med vänner, går ut och hittar på något när det äntligen är helg. Vad hittar jag på då? Jag kommer hem och jular på förfullt. Julmusik, tomtegröt, ljusslingor och julbloggar. Men, jag klagar verkligen inte. Det är ju nästan för mysigt.. Jag undrar hur värt det är att "tvinga" sig själv att inte göra något juligt mer än helgerna. Jag menar, man ska ju göra det som får en glad. Vi får se med det där.. Är ju faktiskt bara två fredagar kvar innan oktober... det är ju fasiken halloween snart! Ännu en härlig högtid. Godis i kilon haha!

Nej.. nu ska jag nog mysa med min musik. Får se hur det blir, om jag ska kolla på polarexpressen eller ta det imorgon morgon. Beror väl lite på när jag vaknar. :)  
Hur firar ni advent? nyfiken!

 Hittade bilden hos kryddburken.se


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar