Julgran

Julgran

söndag 7 september 2014

Mysig morgon!

Godmorgon/God förmiddag.
Jag vaknade cirka 8 idag och valde att gå upp då. Jag förväntade mig sol ute men när jag kom ner såg jag imma, moln och duggregn. Så himla mysigt må jag säga. Mamma stod och bakade bröd och jag satt på LasseMajas detektivbyrå. Nostalgi!!
Till frukosten blev det hela tre skivor nybakt bröd (även en till som lyckades komma ner en timme senare) och en skål med flingor som jag åt direkt när jag vaknade eftersom jag alltid är så hungrig. Jag drack också nesquik (ja, det är faktiskt en dryck!) och jag kunde inte haft det bättre.
Helt enkelt en riktigt mysig söndagsmorgon. Imorgon är det en ny vecka och jag ska försöka jula så lite jag kan fram tills fredag.. klarar ni er utan mig? ;-)
Hoppas ni också får en riktigt trevlig söndag!
söndagsfrukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar