Julgran

Julgran

onsdag 24 september 2014

Chaite och satsumas

Det är ungefär så jag skulle kunna beskriva min kväll. Plus tända ljus och julmusik, men då hade rubriken blivit lite för lång. Jag bad pappa köpa hem det chaite jag drack av förra året. Han hittade inte det så köpte hem något indiskt chaite/latte. Det smakar inte alls som förra årets och ger mig absolut inga julkänslor men det var inte äckligt om man säger så. Jag får väl leta på det andra senare när jag kan se med egna ögon!

Förresten så blev inte alla planerade saker av idag, det blev för tajt med tid faktiskt. Hade antagligen inte ens varit hemma än om jag stressat iväg. Inte helt fel är det nu när jag har min lilla julstund innan det är dags att göra sig klar för natten ;-).

Förutom att det är 3 månader kvar till julafton idag så är det faktiskt bara 1 vecka kvar till oktober idag. Jag förstår INGENTING. Var det inte nyss alla bloggade om att det redan var september..? Nej, tiden bara rasar iväg. Så då kan vi ju bara tänka oss hur fort det kommer gå till november, och december också för den delen. Exalterad till 100% är jag just nu!!

002En riktigt dålig bild, men ungefär så här mysigt har jag det. Även om de mesta redan är i min mage nu. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar