Julgran

Julgran

fredag 5 september 2014

Julblogg

Hej på er!
Jag har tidigare haft/har en julblogg på fames (fames.se/minjul) men märker att de flesta julbloggare faktiskt bloggar här på blogspot. Helst skulle jag vilja föra över hela bloggen men det verkar inte funka, någon annan där ute som vet? :)

Tyvärr förstår jag mig inte riktigt på designsystemet här. För mig är en design på en blogg ganska viktig, och en layout fick ju inte vara större än 100 kb och bilden måste vara kvadratisk, jag hittar INGEN bild som är mindre än 230 KB. Igen, någon som vet hur man fixar design? 

Jag har dessvärre inte bestämt mig om det är värt att byta bloggportal eller inte. Jag vill ha fler läsare, som kan hjälpa mig att känna intresset för bloggen. Det är inte mycket läsare på fames tyvärr, jag tror också att det finns mer trogna julälskare här! Självklart handlar inte bloggen bara om att få läsare. Men hur kul är det att blogga för 10 pers liksom. Man behöver motivation, ellerhur!

Om jag ska presentera mig då så heter jag Linnea. Är inte speciellt gammal men totalälskar julen. Känslan, ljusen, musiken, gemenskapen och så mycket mer! Det är så otroligt fantastiskt och det är lite tråkigt att inte fler personer känner såhär. Känslan är ju oslagbar. Jag älskar julbloggar, man får läsa om andras jul samt att man inte känner sig så ensam! 
Jag är också en av dom som börjar längta under sommaren.. jag tröttnar ganska fort på värme. Det finns inte så mycket mysfaktor i 30 grader enligt mig. Men sommaren är ju såklart fin i sig. Men julen, kanske lite finare.. ;)

Ni får gärna kika in på min gamla blogg och sedan kommentera, här eller där om hur värt ni tycker det är att byta blogg. Och om någon har tips om design eller vet något om att föra över blogg från fames skulle det betyda GULD om ni kommenterar det! Jag lovar! 

Ha en härlig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar