Julgran

Julgran

söndag 14 september 2014

Julkonsert

Jag vet att många julbloggare ska iväg på julkonserter i juletider. Hur mysigt tänkte jag och ville hoppa på tåget, men vi hittade ingen som var tillräckligt nära där vi bor. Men, det finns en ”lokal” kör här som är riktigt duktiga som har julkonsert i kyrkan den andra advent. Det är även två sångare till som ska dit och uppträda. Jag tyckte att det lät som en bra och mysig idé så imorgon ska vi köpa biljetter! Riktigt riktigt roligt faktiskt. Synd är det att mamma jobbar den helgen. Jag hoppas att det går att lösa på något sätt, skulle verkligen känna mig elak om vi struntade i henne och åkte ändå. Nej fy.. det är inte vad julen handlar om!

Jag längtar riktigt mycket. Nu ska jag fortsätta njuta lite av solen trots huvudvärk. Har nämligen skrapat ihop 4 stora kassar med äpplen.. det är jobbigare än det låter.
Blandat 052

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar