Julgran

Julgran

fredag 12 september 2014

ÄNTLIGEN!

Ojojoj! Ni förstår inte hur välbehövd den här dagen är för mig. Speciellt den här veckan, trots att vi fått slutat 3,5 timme tidigare både igår och i tisdags. Jag har haft en ganska jobbig vecka och inte alls varit sugen på att gå iväg till skolan. Inte för att det är tråkigt, jag tror att det har med att det är en ny skola för mig och jag har inte ens varit där i en månad än. Att gå iväg och inte känna lärarna och klasskompisarna till 100% än kan vara lite stressigt. Men jag trivs ju när jag är där.
Idag mina vänner så missade jag första lektionen då jag skulle kolla om jag var allergisk mot pollen, gluten och pälsdjur. Jag fick ta blodprov och tre rör blod försvann idag från min kropp. Det sved lite i armen men är bra nu. Vi sprang 4 km idag på idrotten så man kände sig lite piggare och gladare efteråt som man oftast gör efter träning. Efter det var det bara en lektion kvar, sedan profil! Jag har valt något som är i stil med media, och detta verkar så otroligt kul! Jag är riktigt nöjd med mitt val. Och om jag någon dag är riktigt trött och vill hem så behöver jag inte gå på den lektionen för att jag har dansprofil också. Isåfall slutar jag 12, skönt! Men något som är roligt vill man ju inte missa. Nästa vecka ska vi börja med en spel/kortfilm.
Nu spårade det väl ur lite kanske, inte så mycket jul i detta inlägg men ville berätta för er hur dagen sett ut.
När jag kom hem var jag så glad. Jag gjorde tomtegröt och nesquick (det är som oboy) och gick upp till mitt rum. Satt på julmusik och läste några julbloggar som uppdaterats under dagen. Hur många personer i min ålder tror ni spenderar sina fredagar såhär? ;-) Dom missar något dom..
PicMonkey CollageHoppas absolut ni får en helt otroligt skön fredag… med mycket julstämning<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar