Julgran

Julgran

tisdag 9 september 2014

Positivt eller negativt?

Jag sitter här under en filt och kollar på tv. Det är hyfsat kallt ute men solen skiner.
Idag har jag inte haft speciellt mycket julkänslor, det kan vara positivt då jag kommer vara extra exalterad på fredag men negativt för jag känner mig så tom.. det är ju så mysigt att längta efter julen.
Jag har trots allt varit lite tvungen att läsa några julbloggar hehe.. det är ju så härligt!
Och årets glögg från blossa var ju då lavendel, som ni kanske redan vet om! Jag får ju inte dricka då det innehåller alkohol, så jag ska inte smaka. Men för er som brukar gilla deras glögg, jag hoppas att ni får en riktigt god i år!
Jag längtar så tills kvällarna man äter pepparkakor och dricker glögg. Mmm…
blossa-lavendel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar