Julgran

Julgran

måndag 22 september 2014

Första frosten

Ja, nu har även vi fått den! 23 september. Den kom inte så oväntat dock, vi hade koll på läget och visste att det skulle bli minusgrader inatt. Så frosten var väntad och vi blev inte besvikna.. och med vi menar jag mig själv ;-) Pappa var bara med för att checka av. Så idag blir det nog riktigt kallt att cykla iväg till skolan kan jag tro.. Det ska inte bli alltför varmt under dagen heller så jag hoppas att mamma köper hem lite chaite som jag kan mumsa på när jag kommer hem. Skulle dricka det till frukost i söndags men då var det borta. Så typiskt!!

Idag väntas en lång jobbig dag med prov och långa lektioner, relativt sen lunch och inga raster. 15:30 slutar sista lektionen idag. Så då har det väl kanske hunnit krypa ner temperaturmässigt igen.. men bara lite. Nu måste jag tyvärr träna inför provet, även om jag helst bara hade velat ligga ner under filten och lyssna på julmusik. :-(

chai

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar