Julgran

Julgran

söndag 14 september 2014

Godmorgon!

Idag är det söndag. Jag har haft en mysig morgon denna söndag också. Jag tränade direkt, duschade och åt en riktigt god frukost. Nu har jag hela dagen framför mig men jag ska mest lata mig idag. Medan man kan liksom! Imorgon är det ju måndag igen.

Igår satt jag barnvakt för första gången i hela mitt liv. Jag var så nervös, men jag tycker att det har gått bra. Ingen skadades och dom hade kul. Det är ju bra. När deras pappa hade kommit hem och min mamma kom hem från jobbet tände vi ljus och åt snacks. Det var mysigt även om jag fick ont i magen haha ;-) det är svårt att sluta äta när man väl börjat. Jaja. Det var en härlig dag, och jag mådde bra för att jag levde i nuet. Det var en somrig dag och jag tog till vara på det istället för att önska att det var snö ute. Jag tror att vi mår bra av sånna dagar också även om vi gärna vill ha tända ljus, julmusik och snö. Det kommer snart!

Den här veckan kan jag inte riktigt säga om jag ska strunta i julbloggar osv under veckan. Jag tänker nog ta det som jag känner istället! Känner jag för att jula lite när jag vaknar så är det väl lika bra. Varför tvinga sig själv att motstå egentligen? Nej.. vi får se hur det blir med det där.

Jag önskar er alla en trevlig söndag så hörs vi senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar