Julgran

Julgran

tisdag 7 oktober 2014

Julpyssel

Godmorgon.

På Söndag börjar även jag med julpysslandet. Mina kära facebookvänner har ju fått dragits med julgalna inlägg sen juli månad och de flesta vet nu om att jag längtar till julen. Pappas jobbarkompis, som jag råkar sommarjobba hos och som är mina halvsyskons mamma och min systersons mormor, haha, har ju nappat på mig och mina julideér. En dag när jag var hos henne och pappa, då dom jobbar tillsammans (som dagpappa och dagmamma) för att jag verkligen behövde låna toan och renoverare var här och hade tagit över dom, så frågade hon om jag inte tyckte att det var dags att börja julpyssla när jag ändå längtar så mycket. Hon säljer ofta på loppis och tyckte vi kunde ha en eller flera pysseldagar nu i oktober i väntan på julen och sälja lite på loppis innan alla andra också drar igång. Så på söndag har vi bestämt att vi ska ha en pysseldag och OJ vad hon har fixat. Min pappa har berättat att hon i stort sätt har lagt ner hela sin själ i detta och hon skickade bild på ett helt bord fyllt av julpyssel som hon har ordnat med.

Det ska bli väldigt mysigt så det ser jag fram emot!! Bilder kommer jag absolut att visa, när allt är klart.

julsnö
Bilden är ju somsagt från 2012 och har visats här förr, men gud så jag längtar tills detta är vad man ser när man kikar ut genom fönstret!

1 kommentar:

  1. Sv: Tack för tipset! :) Och det kan nog stämma att jag inte riktigt längtar så himla mycket än (kors i taket!!), jag ska ta det lite piano med julandet och hoppas på att känslan kommer av sig själv :)

    SvaraRadera