Julgran

Julgran

onsdag 8 oktober 2014

Fredagsplaner

Imorgon är det äntligen fredag igen! Mer behövligt än någonsin för min del tror jag. Är halvt sjuk också så att inte behöva dra mig dit ska bli så skönt.

Jag har lite planer inför morgondagen, juliga sådana. Mamma berättade igår morse att hon varit så snäll och köpt hem Allers julmagasin till mig! Riktigt roligt. Den bara ropar på mig.. men jag ska vänta tills imorgon. Vi har pepparkakor hemma, och jag ska införskaffa mig julmust. Sedan ska jag imorgon eftermiddag läsa tidningen, dricka julmust och äta pepparkakor. Inte nog med det, om jag hittar ska jag njuta av ballerina pepparkaka också!
Detta är faktiskt andra natten i rad som jag drömmer om "mat" och dess julförändringar.. igår var det ballerina och inattt sandwich pepparkaka. Mums..

Helt ärligt vet jag inte om jag kanske redan sagt detta hehe? Känns lite väl bekant att skriva det. Men nu har ni extra koll! Idag blir glest med inlägg men imorgon kör vi igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar