Julgran

Julgran

måndag 6 oktober 2014

Allers julmagasin

Idag ska allers julmagasin släppas, dock har jag redan sett folk som fått tag på det. Jag blev otroligt exalterad när jag tänkte på det.. även om jag inte ska åka och köpa och läsa idag så ska jag definitivt köpa en den här veckan. På torsdag ska jag och mamma ut och fota och då ska jag höra om vi kan ta vägen förbi Ica Maxi och köpa hem den. Sedan tänkte jag lyxa till det med julmust så är det bara att komma hem efter skolan och mysa ner sig med jultidning och julmust. Om väderprognosen inte ändras ska det även regna på fredag och då kan det ju inte bli mysigare!

Verkar som att idag kommer bli en hyfsat bra dag även om jag fortfarande är stressad och kanske rent av skulle må bra av en till hemmadag, men det har jag inte råd med. Så, vi kör nu. Vi kör en till dag som tar oss närmre jul, närmre advent och närmre fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar