Julgran

Julgran

lördag 11 oktober 2014

Ballerina pepparkaka..

..kan nog vara det godaste jag smakat! Det var helt perfekt. Det smakar jul med stora bokstäver. Pepparkaka + choklad = perfektion. Vi hittade den idag på ica när vi var där för att köpa lunch, så typiskt att man letade efter den inför fredagsjulmyset i torsdags men då fanns det inte.  Till det dricker jag iallafall julmust och lyssnar på julmusik! Kan knappast bli bättre.Jag längtar så till julen. Men på tal om julen så var det ju tänkt att jag skulle iväg och julpyssla imorgon men det är inställt pga av lite familjehändelser (inget allvarligt på det sättet.) Jag var inställd på det och förstor fullt ut varför hon ställde in och tycker inte det gör något alls då det bara blir något att se fram emot!
julmustochballerina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar