Julgran

Julgran

tisdag 14 oktober 2014

Jul i butikerna

Ja, det börjar faktiskt bli riktigt mycket nu. Igår kväll ute på en shoppingrunda spenderade jag 10-15 minuter inne på åhlens och det kändes som att jag drömde.
godjul julavdelning pååhlens åhlens
Jag hittade dessutom äntligen doftljus som doftar något juligt, och denna gång var det kanel. Det luktar så gott och även när det är släckt känner man lukten ett bra tag efter. (Jag kände det fortfarande när jag vaknade från gårdagens tända ljus.) Även det köpt på åhlens. Eller, "även det". Det var allt jag köpte. 49 kronor för nio stycken småljus och 69 för ett stort i en "lykta". 4h/ljus brinner det för dom små (36 timmar totalt) och 33 timmar för det stora.
doftljus
Sen ute på parkeringen hade dom satt upp ljusslingorna i träden. Vet inte om dom gör det för att man ska se vart man går eller för att det är juligt. Jag tror på båda, men mest det sista ;-)
ljusslingorSom ni förstår hade jag inte med mig kameran, det är alltså därför bilderna är rätt dåliga. Men på ica hade dom också fått fram en del, inte allt men mycket! Allting syns inte på bilden.
icaJapp. Så det var allt jag hade att bjuda på idag. Sen har jag ju ätit risgrynsgröt till frukost, och det var absolut inte äckligt om vi säger så! ;-) Trevlig onsdag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar